tisdag 27 oktober 2009

Va e d för dag idag?!

Guud va svårt d e med dagarna när man har semester.... men d e tisdag idag va? Usch snart ska ja åka å d innebär att ja måste verkligen packa klart snart......suck!

Ska bli jätteskoj att åka till Hemsedal meeeen är verkligen trött på att packa....! Jag vet att om ja slutar flytta runt så slipper jag packa hela tiden men d e ju inte så lätt att bara bestämma nåt sånt sådär..

Idag har ja iaf varit med Olle sen åkte jag in till byn och fick mig en spruta mot svininfluensan så nu va d gjort med.

Imorgon ska jag mamma å olle ta å åka ner till stan en sväng och leta gardiner till mig och så ska jag fixa en julklapp till familjen i näsbyn. Veeet vad d ska få nu så nu måste jag bara hitta det =)
Sen på eftermiddagen skulle jennifer o karl komma hit så d blir skoj för dem har ja inte träffat sen i januari! Kan tro att Karl har blivit stor nu.. Jennifer är min kusins fru och karl då blir ju Olles tremänning.

Nu måste jag ta å gå och krama kudden för klockan är snart tolv!! Jag lyckades sova längre än halv fem imorse! Jiiiihaaaaa =)

Såg by the way alfta spela hockey mot oppala ikväll med och det såg inte bra ut... först matchen men va faaaaan.. hoppas de blir bättre.

puss o godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar