måndag 26 april 2010

Snart slut

Usch får lite ångest! Snart är d slut på säsongen och ja vill verkligen inte åka härifrån..

Har haft en underbar helg med middag på fredagen, masssssa jobb på lördagen innan vi drog på after ski och svepte en masssa öl. Kvällen spenderades på den bästa restaurangen i dalen där ja smällde i mig carpaccio och en indre filé.
Jonna hade förfest sen så d blev lite mer dricka av innan jag gick och sov..

De andre gick ut å festade och det var tydligen en massa skidkändisar ute så som aamot och axel lund svindal å sånt... men ja hade d nog bättre i sängen..:) vaknade mitt i natten av att det dundrade in folk och hund och hoppade i sängen... tur man va lite påklädd iaf.

Igår va d en dag i soffan.. och fortsatte även kvällen i soffan med film.. skulle se på american ganster och det gick lika bra denna gång som tidigare, ja somnade i soffan. Ungefär på samma ställe i filmen som jag brukar.. så jag har nog fortfarande inte sett slutet på den filmen :)

Nu är d alltså sista veckan och vi ska väl börja städa av detta stället nu tänkte ja.. veronica kommer om 45 min så d startar vi väl :)

Hoppas ni mår lika bra som jag! pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar