lördag 11 juni 2011

Hmpf

Varför hittar jag inte sakerna jag söker?!?!
Har just flyttat och vet att jag såg hålslagaren för några dagar sedan i en låda men nu kan jag inte hitta den hur jag än letar. Visst en hålslagare kan man ju tycka inte är nåt att sura över men jag är verkligen i behov av den för jag måste sätta in alla viktiga papper i pärmen!

En annan sak jag söker med ljus och lykta (bokstavligt eftersom jag inte har någon lampa i det rummet) är mitt schampoo. Jag vet att jag lämnade det i rummet innan vi drog till sverige. Nu är det bara borta! Det är ju såklart ett sånt där dyrt schampoo.. kan liksom inte tro att johans sambosar har tagit bort det av nån anledning.. men snart får jag seriöst fråga den rakade sambon om han verkligen har tagit mitt schampoo... :)

Nu ska jag på middag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar