onsdag 24 augusti 2011

JObbing

JObbar på ett annat ställe ikväll lite extra.. på ett hotell.
Typ direkt när jag började så kom en man in som var full... å han har nu suttit här å skravlat i 2 timmar å det går knappt å höra vad han säger men vad ska jag göra?! e ju själv här på jobb å d e ju bara mig han stör... gud va jag är glad att jag inte jobbar i en bar! Det vore inte nåt för mig..

Han skravlar om gamla tider i dalen å jag hör typ bara hälften av vad han säger.. Sen började han å prata om den tidigare skjutningen som var här å då säger han att d va nog inte så dumt som han tänkte han som sköt. Jag höll på å smälla av, gubbjävel håll käften ville jag bara säga!
usch lite påfrestande kväll.... men men imrogon blir d semester med min älskling så då blir livet underbart igen!!!! =)

over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar