fredag 6 augusti 2010

haha jaaa ska försöka underhålla min superhöggravida vän i helgen! Vi borde kanske gå på bio på söndag, vill ju se senaste beckfilmen ja å den visas i byn nu i helgen... skulle vilja se henne sitta still i en biostol i två timmar ja :) Faaast ja lovar då skulle väl vattnet gå...mitt när filmen är som mest spännande..

Igår så hämtade jag min kära brorson för mamman å pappan skulle grilla å dricka alkohol så då va d väl inte så bra å cykla med sonen på pakethållaren :) Han sov här å sen idag har vi varit i stugan å badat.. eller d va väl bara ja som badade..badkrukan där.

Ikväll så bjöd lillebror å fjällan på rökt regnbåge. Det var grymt gott! Jag drack ett glas rödvin till men lyckades efter maten, när ja skulle skicka kuddar som luktade katt bort till malin, spilla ut en massa rödvin på soffan å min vita tröja... herreguuud att jag alltid ska vara så sullig... Så nu har tröjan tvättats å den blev vit igen! Nu tvättas sofföverdragen... ja ska inte dricka alkohol nå mer ja e.. blir bara tok hela tiden. Oavsett om d gäller spilla eller träffa vissa människor...

Näe nu får ja väl ge mig da gissar ja å sova jag med. Såg småstadsliv 3 ikväll å den va väl ok.. roligare än d andra nästan.. Men ja tycker d blir lite för mycket ja ibland.

Såååå nu håller vi tummarna för ännu en solig dag imorgon så jag kan få bli lite bruuun å fin!

PUss pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar