onsdag 11 augusti 2010

Så då sa va d bokat å klart!
Jag å johanna drar till Kreta den 20e, gryymt skönt. Tänk; vaaarmt, sooool, stränder, grekisk mat, drinkar... jaaa allt som hör en semester till!

Grymt ska det bli och nu ska ja sluta tjata om det.

Händer väl inte så mycket här på landet. Jag har målat lite balkongräcke idag. Hälsat på Olle..
Imorgon ska jag på stan med Herman och hämta linser och köpa en ny backpack ryggsäck.

Al har ju fortfarande inte fått nåt barn så vi får se om vi hinner in dit en sväng med då..

Sandra kommer hit på fredag! Skooooj!!!! Ska bli jätteskoj å se henne igen för det var verkligen länge sedan! Vi ska gå på stormässa å allt möjligt.. äta ost å kex å så kräftor med tror ja =) mums!

Vi ska även dricka mojitos kan jag tillägga ;)

Nu ska jag väl hoppa i säng.. Kan lova att träningen som jag gör nu.. en sort friidrottsträning frö muskelbyggnad är hemsk! Sååån träningsvärk... men det är väl bra nu innan man ska ner å visa sig i bikini..:)

Puss å godnatt folkens

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar