torsdag 2 april 2009

Jobbintervju mitt i ingenstans

Eidfjord... sug på den ni! Det e kanske där som ja å min sötnos ska spendera vår sommar.
Det var otroligt vackert där.. eller d var snart vår där så inget grönt än men bergen va mäktiga!
Det är vid Hardangerfjorden å Hardangervidda(typ norges största naturreservat eller så)
På vintern e d rätt dött men på sommaren e d massa turister där..å mer drag alltså :)
Det är mindre än dalen till å med... haha inga affärer mer än en mataffär. SÅ d betyder att vi inte kan handla nåt utan bara bergsvandra, fiska å träna...
D bästa var väl att d ska hjälpa till å fixa ett jobb till jonas... d e ju najs.. tänker inte va där själv kan ja lova.

Har även varit sista showen ikväll.. kan inte säga att den va särskilt bra.. många ovana åkare så....

Nu sitter ja framför vänner å äter underbart god brie ost och kex =) mums!

1 kommentar:

  1. Låter som ett otroligt vackert arbetsställe! Vi har pratat om fjällvandring ett tag nu... det är nåt jag gärna skulle göra! *avis*


    Hoppas du får jobbet då! (även fast jag gärna såg att du höll till närmare nån gång, men det kan man väl glömma antar jag... ^^)

    SvaraRadera