måndag 13 april 2009

Påsken e över

Lugnet har sänkt sig över dalen igen.. Mina finska kompisar har åkt hem... Det var så skoj att d va över å jag fick rå om dem i en hel vecka!

Har just tvättat å städat lägenheten för 3 gången på en vecka.. nu får den faktiskt hålla sig ren i minst en vecka tycker ja.. Jonas har just gått hem, skulle hämta innebandygrejer för snart e d dags för träning igen. Allt e tillbaka till vardagens lunk igen..

Nå hur va påsken då?! Jooo den va haha vad ska man säga... den började bra å slutade helt ok.
Vi var ju hemma i fredags å sen i lördags så jobbade ju jag sen va d dags för påskmniddag å den va kanonlyckad! Vi åt bla laxrullar som ja hittat ett recept på i en tidning, d var omelett som man la rökt lax på och bredde över en blandning av philiadelpia ost, hackad dill och wasabi. Rullade ihop detta å skar upp det i små bitar sukkk va gott d va!!! Prova!

Blev dock mkt dryck denna kväll för alla inblandade... ja själv lyckades på nåt vis få i mig en halv flarra bacardi, öl å så lakritsshots och minttu... men men behövde ju inte dricka nåt ute då iaf..:)
En kompis försökte sno en flaska när baren stängt för hon ville ha nåt mer att dricka så hon blev utslängd... sen va d ett par som bråkade så mkt att ja aldrig sett nåt liknande.. men men på söndagen var väl allt frid å fröjd igen iaf så därmed var väl påsken avslutad för vår del.

Nu ska ja väl svira om ja med då å bege mig iväg på en träning ja me... har ingen lust alls men man måste ju komma ihåg att beach 2009 inte e långt borta!

Tjooohooo and bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar