torsdag 18 februari 2010

OS, lediga dagar å massa snö!

Gud så underbart d e med snö! Jag vill ha mera å mera!
Vet att vissa där hemma är less på snön men ja vill verkligen gärna få en meter till!

Fick ett mail idag där de frågade om ja vill ha ett jobb =) inte varje dag man får såna erbjudanden....!
Ska kolla med ett annat jobb som ja sökt först annars e ja sååå på detta jobbet!! kul kul! =)

Imorgon e jag ledig så då ska ja ut å åka puder med Ingrid som e hemma från skolan!

Vid lunchsnåret ska ja dra mig ner mot Gol igen med Tessan å på eftermiddagen och kvällen har vi chefer plus faddrarna nåt skoj ihop så ja hoppas på god mat å gott vin :)

Alltså OS är ju såå grymt skoj! Tycker ni inte d?!?! Just nu så kör Ferry.. ja hoppas på en medalj igen för han men får väl se hur d slutar.. Anja tog just brons! Helt sjukt bra efter gårdagens fall!

Nu ska ja se på skyttarna :)

Å ja vet att ja inte skriver perfekt men ja eftersträvar inte d heller.. älskar förkortningar å sånt.. men särskrivningar gillar ja inte! Lite för amerikanskt för min smak...

puss å godnatt!

1 kommentar:

  1. Haha, ja särskrivningar är den värsta misshandeln mot språket. Håller med dig där. Själv har jag en förkärlek för att slänga in lite engelska ord är och där när jag skriver. Just for fun liksom.... ;)

    SvaraRadera