fredag 19 mars 2010

Hehe

Drog en fuling häromdagen.. satt i bussen på vägen till jobbet å klurade lite med katta.. ja e ledig i fyra dagar, undra om man ska ta å åka hem kanske. Funderade lite på jobbet.. såg på klockan mitt på dagen å insåg att sista bussen går om 20 min om ja vill hem så måste ja ta den.. Sprang iväg till leien å hämtade mina skidor å packade ner d ja behövde sen drog ja hem å tog bilen till Sverige.

Grymt skönt att åka hem kan ja säga. Minen på mamma å pappa när ja knallar in i huset efter tio på kvällen var riktigt skoj "Vad gör du här" med ögon stora som tefat... hehehe man känner sig välkommen med den kommentaren..haha näe skämt å sido d blev sååå glada!

Dagen efter traskade ja iväg å ringde på hos Lisa där hon å Herman blev glada att se mig. Även på andra sidan järnvägen hemma hos Anna-Lenas föräldrar blev d förvånande blickar när man traskade in... =)

Har umgåtts med Olle å familjen, var över till Marita igår.. idag har vi varit lite på stan å snart ska ja dra till Lisa å äta pizza med allihopa! Sååå mysigt!

Har även sökt kurser till hösten nu.. funderar på att bli fastighetsmäklare! Ha, vad säger ni om d?!?!! Var en massa skojiga kurser på d.. har tänkt på d yrket i typ 10 år men kom inte in när ja sökte första gången till högskolan så sen gav ja upp d... ja vi får väl se.. sökte 12 kurser så nåt borde man väl kunna läsa =)

Idag måste ja bestämma mig för vad ja ska göra med! OJojojoj hur ska ja göra!? tur mamma kommer hem snart så kan hon hjälpa mig att bestämma mig..

Puss å baaaajjjjj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar