måndag 15 mars 2010

Mitt liv i framtiden då?

Vad ska jag gøra med mitt liv framöver?
Fått jobb på samma ställe som i somras under de villkor som ja ville ha d... ska jag ta d?
Jobb från 20 maj till 20 juli typ... Ja får tid att plugga för d finns ju inte så mkt att göra där..
Men det är väl inte världens roligaste ställe kanske om man åker själv.. men bra med pengar som jainte kommer kunna spendera bort där iaf..

Får ju även ett jobb i sthlm om ja vill. Det är dock mer jobb, rolig stad, vänner, mindre lön, ingen tid till plugg, jobb hela hösten också... :S Kan vara bra för framtiden för de ska utveckla sitt företag och expandera till några fler länder i europa är det tänkt...

Eller ska ja söka jobb i dalen?

Åka till finland?

Vara hemma hela sommaren? næe då blir ja nog rastløs

Annalena å lisa ska ju va hemma... om ja drar till eidfjord så blir jag ledig från typ 20 juli och kan åka på roadtrip me jennie å de.. vara hemma i augusti som är en varm å skön månad hemma! resa någonstans på hösten kanske... å tillbaka hit till vintern.. plus en utbildning i september.. ja kan plugga hela sommaren å hösten med...

åhhhh svårt. För jobbet i sthlm e säkert roligare å utvecklande samtidigt som det är skoj att vara i storstan med några vänner :)

HJÄLP!

pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar