måndag 8 mars 2010

idag e d måndag :)

Ja d e sant nu e måndagen här igen å min har hittills varit kjempebra!
Visst den kunde ju va bättre såklart men den e ju inte slut än :)

Så en liten redovisning av helgen kan ni ju få....

Klädsel:
En lite svart "nunneklänning" med en rejäl urringning...
Höga stövlar
Handbojar
Piska
sist men inte minst... en bibel full med porrbilder....

Ja ni förstår ju hur den kvällen va.. Jag ville dricka sprit innan vi gick iväg på festen för ja ville inte va nykter i den utstyrseln men tyvärr så blev d lite för mkt sprit tror ja.. eller va d vinet som ja drack efteråt som d blev för mkt av.. jaja så som ni förstår så va ja rätt full... MEeen vad gjorde d när ja hade gööörskoj!
Det var en sjukt rolig kväll och natt på hemsen med björn rosenström.

Det va nog en av d roligaste kvällarna me skidskolan i år tror ja.

Nu e d ny vecka och ikväll blir det längdskidor och innebandy tänkte ja..

På lördag e d ju dags igen men denna fest som är en bal kommer dock att gå lugnare till, hoppas ja kan ja väl tillägga.... Ja ska ha en svart balklänning som jag köpte på bali så ja hoppas d blir fint! Robin ska matcha med svart slips och kostym så d kommer nog bli stiligt så d förslår!

Joo AL d finns saker som ja vill men inte vågar.. e en feeegis i vissa situationer faktiskt! Har inte varit d förr men men.... Jag villlllll ju göra en sak men åååhhhh att ja inte vågar... haha

Nu ska ja engagera mig i matlagningen, blir lite kylling å ris faktiskt ikväll :)

pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar