tisdag 28 december 2010

Jag kan nog vara en av de mest rastlösa personerna i dalen just nu.. Sjuuuukt uttråkad.
Har just gjort blåbärssylt å nu sitter jag å ser på tv.. ska försöka hålla mig vaken ikväll ett tag. Jag somnar så tidigt annars å då vaknar jag som idag kl 6.40.
IIIiiinte skoj kan ja lova när man är sjukskriven och inte har nåt för sig...

Var upp på jobbet en sväng idag och tittade till dem. Var sjuuukt jobbigt.. jag blev illamående å så så det är nog braom jag inte jobbar nu.. Tror att jag klarar allt som vanligt men det gör jag inte jue. Blir helt slut å får ont i knät.. Vi får väl se vad farbror doktorn har att säga på torsdag.

Får med mig en reskompis på torsdag! Johanna har lovat att hänga på så d blir skoooj! =)

Nu ska ja fortsätta min trökkväll här...

pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar