tisdag 14 december 2010

lifes a bitch

Jaaa då sa då har mitt knä gått sönder da..

Jag ska in på magnet röntgen imorgon.. Har hållit humöret uppe hela tiden men nu börjar det tryta med det.. börjar tänka på hur det är egentligen å det är fan inte bra.. vill inte vara negativ för det är inte min stil.. men ibland blir det bara så.

Detta skedde alltså i fredags på min födelsedag. Jag var ute i backen en sväng och ramlade och vred knät.. sen blev det ambulansfärd till läkaren.. lördagen spenderades i hönefoss på sjukhuset. Jag röntgades igen och det konstaterades att det inte var någon fraktur på knät utan att det är korsband, yttre ledband eller menisk. Jag har förstått att jag ska hålla tummarna för att det är yttre ledbandet för det är det som är lättast att fixa och det går tydligen snabbast att komma tillbaka då med...

Jaaa annars har det väl inte hänt så mkt.. nu ska jag försöka göra frukost.. sen skulle jag vilja byta sängkläder.. har dock lite problem med städ å sånt för det är lite svårt att göra det på ett ben men jag skal försöka idag.. men jag ska även ligga i soffan för jag har så fruktansvärt ONT!

Imrogon har jag lovat att jobba lite så min stackars stand in får vara ledig en dag.. lider med henne för hon måste nu jobba varje dag å göra massa saker som hon inte fått riktig upplärning i.. så vi får väl se hur fan jag ska klara å vara där imrogon men ska försöka å ta mig till läkaren idag så jag får några andra smärtstillande. De jag har är jag överkänslig mot så jag vill inte ta de...

Nu vila i soffan sen projekt frukost! Ni anar inte hur svårt där är att bära koppar å tallrikar när man hoppar på kryckor....hmmm


pusspusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar