torsdag 2 december 2010

wiiiooo


Snart e d jul å jag får åka hem! Ser fram emot det så grymt mycket! :D
Kommer bli en fantastisk jul tror jag!

Igår var vi ut å kollade läget igen.. en tjej sa meeeeen e du alltid ute du?! Det hon inte tänkte på var väl att hon är ute minst lika mycket eftersom hon vet det....:)
Men visst jag är ute ibland.. ca 2 ggr i veckan.. inte alltid fest men ibland.. ska gå på after ski på lördag sen får d va nog innan det blir middag den 10e..

Har jag nämnt att jag börjar få 30års kris... no good. Jag e helt nojig med utseende å tycker jag börjar bli grymt gammal nu...
Vad gör man åt det då?! Önskar jag var 27 igen.... Men carpe diem.. det finns nåt bra med allt! =)

Vattnet har frusit på jobbet.. det är -20 igen för 7011 gången denna vinter.. undrar om vi får nå kallare innan solen kommer i mars.. brrrr

Imorgon ska jag griljera julskinka och se på på spåret! Det ska bli så mysigt att bara tända ljus och vara hemma en kväll!

Puss på er och hoppas ni har det lika underbart som jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar