tisdag 30 november 2010

kallt

Ja man kan säga att vi har d kallt just nu.. enl vg så är det kallaste november på 100 år. Om det kan man tycka vad man vill och jag kan lova er att det är kallt..

Har varit ledig i två dagar nu och varit ute i backen och härjat. Jag kan verkligen inte bara ligga hemma en ledig dag utan då får jag dåligt samvete och måste åka till backen. Det skulle säkert vara grymt att bara ligga hemma en dag och inte göra nåt vettigt.. det är många vänner som gör så men då känner jag att jag missar en viktig skiddag där jag kan lära mig massa nya saker i backen..

Imorgon är det jobb igen... sen blir det utgång med firande av gustav som ska bli ett år äldre..:)

Såå hoppas AL hade det skoj på sin dans och att lisa fick i sig sitt fika till slut :)

krmakram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar