tisdag 23 november 2010

Idag fick jag veta att farfars cancer inte har spridit sig till lungorna iaf. Sjukvården i Sverige kan jag få spel på.. nu ska de göra en skiktröntgen innan de kan operera han. Min fråga då är varför gjorde de inte det på en gång.. kan väl inte vara så svårt... Så jag hoppas bara att han kan få operation snart!

Helgen har varit mysig... d va middag hos vänner på fredagen å sen lördag och söndagkväll spenderades på krogen hahaha
Vi var ut på ett fancy ställe och käkade på lördagen men dessvärre så var maten inte ok.. om man betalar 500 för en middag utan förrätt å efterrätt så vill man ju iaf att det ska va gott å inte kallt å segt... men nu vet jag det så nu behöver jag inte gå tillbaka.
Lite synd för restaurangen för man kommer ju inte direkt rekommendera dem och det är ju rätt många som vill ha tips under säsongen.

Ikväll har jag haft en må bra kväll.. skrubb, inpackning å masssa såna saker.. det behövde jag idag! =)

Nu är det DH som gäller :)

pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar