torsdag 11 november 2010

Ohlala dags för inlägg igen! :D

Har haft en rätt lugn å sköön vecka.. Var på middag hos Ingrid förra helgen, så mysigt! Mer sånt tycker jag :D Söndagen spenderades på jobbet som vanligt men efter jobbet var det dags för första branchfesten.. d ni!
Var faktiskt jätteskoj både på förfest med utleien och ute!

Skidor har jag med hunnit med denna veckan. Två dagar.. inte illa.. men ska ja upp i mina 100 dagar som planerat så måste man ligga i.. å inte klagar jag =)

Imorgon är jag ledig. Tänkte spendera dagen på skidor och även ta mig en tripp till det stora samhället lite sydväst och hänga runt lite å se på folk :D

Har även testat mina nya skidor idag!!! Grymt är betyget på dem!! =) Blev sååå glad =)=)=)

Jennie kommer på lördag! Oliwia kommer på söndag! på lördag e även planen att gå på kroken å äta.. mums!

Haha min kompis boyfriend hittade min blogg häromdagen...:) d va inte så svårt å lista ut att d va min fast ja inte skriver mitt namn... hahaha

Nu är det snart dags för det svettiga gymmet å sen bandyn!

so long my friends!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar