tisdag 16 november 2010

Ibland går inte livet som man vill.. För lite mer än en vecka sen fick jag veta att farfar har cancer. Idag sa de att han har tumörer på bägge njurarna och att den ena var helt körd. Det går att operera om det inte spridits sig till lungorna.. det får vi veta om en vecka. Fan va jag håller tummarna för att det går bra.
Kan lova att jag åker hem över jul nu oavsett...

Har även känt mig låg annars med.. hoppas det är nåt övergående. Har ont i lederna.. värsta smärtan i handlederna. Vet inte vad det beror på men hoppas det bara är någon inflammation som går över för jag tycker det räcker med att jag är sjuuukt dålig i benhinnorna igen! Skiiit. Ska kolla på nya pjäxor på tors å se om jag kan köpa nya som är bättre för det gör så ont nu att åka skidor...

Imorgon är det utbildningsdag så då blir det nog full fart hela dagen och kvällen :)

By the way.. vem behöver paradise hotel, big brother etc. när man bor i dalen.... tänk på det....:)

ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar