torsdag 4 november 2010

Imorgon e dagen d kör igång igen! =)
Ska bli gööörskoj!

Så nu har jag haft min sista lediga helg fram till i maj. Det känns lite sådär.. Fast jag älskar ju att jobba för det mesta.

Ska vara med på nån radio/tvintervju imorgon.. vet inte riktigt vad det är men jag måste väl försöka se lite snygg ut da iaf =)

Min dator har fått nytt liv igen btw! Sååå strange.. Jag lämnade ju in den till en datafirma hemma och de hittade inget fel utan jag måste köpa en ny sa d.. viiissst! Provade att skruva upp den och kollade om det var nåt som satt löst inuti datorn men ikke.. så skurvade igen den igen å sen funkar den alldeles utmärkt! 0) Man kanske borde ha fortsatt med den datatekniska utbildningen iaf.....:S

Nu ska jag iväg å slita på gym och sedan blir det innebandy halva natten.. snark!

PUss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar