onsdag 6 januari 2010

Brrrrrrrrr

Ja jag som trodde vi skulle slippa kylan här.. eller ja ja menar ju den superkalla kylan. Trodde inte d skulle bli mer än -20 typ.. Idag var d tydligen -34 på vissa håll här.. d e kallt. Fast utanför mitt fönster så e d bara -24 så d e bra :)

Jag mår iaf bättre idag.. Ska ta mig upp till skidsentret å jobba lite om ett tag. Kan ju inte gå ut me blött hår jue...:)

I helgen ska d tydligen va nån stor branscherfest här..skööönt man inte e kvar! :)

Fått lite schema av brudarna för helgen nu.. Torsd: middag på typ luigi malone å sen after work..
fred: shoppping!! caféer... säkert utgång på nåt på kvällen annars röstar ja för bio :)
lörd: Då är det två leaving partys så vi lär väl ska besöka dem, eller iaf den ena men om ja känner oss rätt så blir d bägge å så blir d party hela natten lång.. söndag ska ja ta d lugnt iaf å äta gott å bara mysa runt :)

Nu ska ja försöka peka i mig lite frullo..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar