tisdag 25 maj 2010

Alltså förlåt om min blogg e lite negativ å tråkig just nu.. men d e lite tungt.. fan. E pigg å gla på jobbet men så fort ja kommer hem så kommer tårarna. Fan.
Vill verkligen inte gråta.. vill inte känna så här.. försöker vara positiv som alla säger å försöker att inte tänka på han. Tänka på mig själv istället.. men fan d går ju inte.. vet att ja borde sätta mig själv i första rummet å se till att ja mår bra. Men om tårarna rinner å ja vill inte ringa nån hela tiden.. känner mig så fruktansvärt ensam.. fan. Vet att ja inte är ensam.. men just här och nu så e ja d.. fan ta han. Varför?

Ska ja försöka få kontakt me han eller ska ja bara skita i han.. så grymt svårt bägge. Blir ju inte bättre för att vi pratar me varandra å han säger att han inte vill träffas mer..för det verkar ju va d han vill... eller om ja skiter i å prata med han.. men ja tycker han kommer lätt undan då.. skulle bara vilja ge han en rak höger för att han gör så här mot mig. va fan har ja gjort för å förtjäna d här?

Grymt ledsen e ja iaf å vet inte vad ja ska ta mig till... Saknar mina vänner...!

1 kommentar:

  1. ÅÅÅ min vän! fy vad jag tycker synd om dej! Du måste ringa till mej om du vill prata. Inte för att jag vet hur du ska göra men... uscha jag hoppades verkligen på att det skulle gå bra denna gången. Men det kan det ju fortfarande göra iof. Men det känns jobbigt att du är där borta och mår så dåligt. Puss o kram // Lisa

    SvaraRadera