söndag 9 maj 2010

Jaaa så då har det gått 4 dagar sen man kom hem da.. Vad har hänt i mitt liv.. inte mycket. Har packat upp.. packat ner allt som jag ska ha i sommar igen.
Varit ute i naturen å gått.. sprungit faktiskt! Duktig är jag...:)

Varit på middag med mina sötaste vänner! Var såå mysigt sååå! De undrar varför jag skrattar så mkt när jag är med dem utan att d säger nåt.. vet inte varför. Jag tycker bara att det är såå roligt att se dem och att de är såå otroligt roliga ibland. Lever sina liv här å bara chillar runt.. så mysigt. Blir så glad av att se dem med sina familjer, det är kärlek d!

Idag har ja mest bara bakat.. pappa fyller år imorgon. Vi har även varit å firat min yngsta kusin som fyllde 15 idag! Han blir sååå stor!

Nu är jag sjuuukt trött.. måste sova.. sen så kommer sötnosen tillbaka från semestern imorgon såg ja så då måste ja ta tag å styra upp mitt liv lite med han någon dag... får väl se vad som händer..

Näe off to the bed nu är det iaf! Brorsbarnet ska hämtas kl 7.30 imorgon för kl 8 kommer de första gästerna för att fira pappa.. jävla tid å komma å gratulera nån det med...

Jaja

Pussssssar i massor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar