torsdag 6 maj 2010

home on the ranch

Japp då va man hemma igen.. Skönt att komma hem lite å träffa alla nära o kära..

Hatar dock mig själv att ja kan bli så svartsjuk... när ja inte har kontrollen... gaaahhhhh!
Jag har ingen rätt att bli svartsjuk, vet inte ens om ja behöver vara det... utan blir bara såååå sotis när ja inte vet vad han gör å vad som händer med oss riktigt... hatar mig själv för det!
Nu ska ja bli en bättre människa å ta allt lite mer chill.... inte va så sotis å orolig för saker å ting utan ta det som det kommer..... I promise!!!!!!!!!! får väl se hur länge d går...:) kontrollfreak som ja e...

Ikväll ska ja försöka ta mig ut å springa lite se om benhinnorna håller... tydligen så ser alla några stora björnar som lufsar omkring här dock så vi får väl se hur d går... vill verkligen inte träffa på sån igen.. räcker med en gång.

Var på stan idag å shoppade lite nya kläder... såå sweet :) Imorgon kommer Olle å ska underhålla mig i några timmar sen verkar d som d blir ner till stan å hänga me morsorna lite innan d blir mer shopping med lillebror!

Pusss på er å hoppas ni är bättre människor än mig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar