söndag 23 maj 2010

hatar när folk screeenar....

Ja d kan ja ärligt säga att ja gör! Och om du screenar så se då väl för fan till å få iväg ett sms till den som du för tillfället inte kan prata med.. Jag hatar att bli screenad av mr å ja sa d till han å han sa att jaaaa men ja svarar ju alltid när du ringer.. suuuure.. åh! ringde han igår, tänkte prata lite bara å höra vad han ska göra till veckan för ja skulle vilja hitta på nåt.. men han svara inte, ja jag vet att han nog jobbade. Han kan sända ett mess att jobbar, hörs sen eller imorgon.... han har konstant telen på sig så jag vet att han har sett att ja ringde..
När ja kommer in på fb imorse så har han skrivit som line att han undrar vad han ska hitta på till veckan för han va ledig nån dag och fråga om nån har nåt förslag..... Om han nu e ledig kunde han ju kanske fråga om vi ska hitta på nåt.. eller komma å hälsa på mig?!

E ja bara paranoid eller va fan e detta?! Jag är kär.. men får en inre stress av denna killen som jag inte tycker bryr sig tillräckligt om mig.. är han värd d? Vad ska ja ta mig till? Vill ju inte sluta träffa han... fan fan fan... Han borde väl höra av sig idag.. fattar inte, han säger att han vill fortsätta träffas men ändå så e d nåt konstigt.. vet att han säger att han e konstig me sånt här å jag kan inte annat än hålla med.. förstår dock inte varför han e konstig.. BLÄ

Får ett utbrott snart.. å d e inte bra.. borde bara chilla å ta d lugnt å inte bry mig men det är inte så jävla lätt när man e kär å sitter ensam i en jävla håla! FAN FAN FAN

3 kommentarer:

  1. Men va jobbigt det lät. :( Antar att du inte vill höra att det bara är att vänta och se vad som händer, så jag låter bli att skriva det...

    Ursäkta en gammal tant, men vad är "screena"?

    //AL

    SvaraRadera
  2. meeeen al... screena är när man tittar på telen å ser vem som ringer å sen väljer att inte svara...tex...:)

    SvaraRadera
  3. Jaha, aldrig hört talas om vad jag vet... :)

    SvaraRadera