måndag 9 februari 2009

återigen måndag

Jahaja då va d måndag igen, skoj! Ny vecka nya möjligheter =)

Dagen består nog i jobba fram till en halv fem - fem sen gå hem... mm tar ca 40 min! bra va!? sen e d tänkt att blondie ska hämta mig för en gymsession innan innebandyn me grabsen.

Hörde rykten om att den där rockfesten ska bli av nu.. kommer nog inte slå vår rockfest i orsa.. undra om man ska gå.. kan ju bli skoj.. va länge sen man festa me the ski school känns d som.. iaf hela..

igår va d buzz igen som gällde.. å fan den där praktikanten vann igen! Ja ledde ju när d bara va nån omgång kvar! hur lyckas han! lyckas alltid gissa rätt...hmpf.

Jobbet rullar på.. min chef va just förbi..verkar lugnt denna vecka.. fast dansk jävlarna skulle ju invadera oss.. undra var deras barn e??!! Inte här iaf.. men d e säker ten massa danskar ute i backen.. ska ta å lägga in en bild på en typisk dansk... de ser så där turistaktiga ut..hehe
Har hjälmar med horn eller päls på..om d ens har hjälm.. vissa åker utan hjälm eller mössa! kallt tycker ja! Byxorna fastnar övanför pjäxorna haha.. jaa d e skoj å se på iaf men livsfarligt ute i backen för d kan verkligen inte åka skidor...

Jaja nu ska ja se över schemat å lite sånt....

2 kommentarer:

  1. hahahaha inte lätt när man blir invarderad...
    kul med lite plastbandy. det är riktig sport det. ;)
    ha det bäst!
    kram

    SvaraRadera
  2. Jag har utmanat dig i min blogg.

    SvaraRadera