torsdag 12 februari 2009

blääää

Alltså vissa människor e verkligen helt dumma i hela huve... blir så arg på bandy.. d e ju på skoj alltså..typ ja å grabbsen..men d finns en norsk j*vla gutt som inte fattar hur man spelar bandy för fem öre.. ja har alltid massa blåmärken efter varje gång för han älskar att skjuta hårt. å då menad ja hårt! kan itne passa eller nåt.. men fan att han skjuter å ingen koll har han heller på var han skjuter....gaaahhh jävla vita neger! eller fy så fick man ju inte säga för nu e ja väl rasist me.. mot vita.. åh va arg ja e på han... jaja nu fick ja ur mig d =)

Om ja fick välja fritt i mitt liv just nu vad ja skulle göra.. då skulle ja vilja flyga till en ö å bara vara där på stranden en stund! I solen... själv eller med nån läcker surfare med 6-pack på magen! sukk.. men men... får väl vänta ett tag till... tänk å bara få äta exotiska frukter å dricka färkspressad juice... kanske vore skoj å ha med morsorna med.. d skulle kunna roa mig lite..

Jaja blääääää är så arg! å less! Usch va fort sånt kan gå... men d går la snart över... Har ingen lust å gå på nån hårdrocksfest imorgon men lär väl släpa mig dit.. lär väl bli skoj bara ja slutar sura.

Äh duschen nästa!

3 kommentarer:

  1. Morsorna? Är det jag & Lisa det eller?? Jag skulle gärna åka till en solig strand, men icke i egenskap av morsa...

    SvaraRadera
  2. Finta upp det där puckot på läktaren så kanske han lär sig... ;p
    Det handlar om skönlir inte kraft. hehe

    Ha det bäst bruden!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Haha klart d e ni AnnaLena! =) har inte så många morsor som ligger mig varmt om hjärtat!

    SvaraRadera