lördag 28 februari 2009

snön singlar ner igen...

Jaha då singlar snön ner i dalen igen.. får väl se hur mkt vi får denna gång, hoppas mkt!

Försökte åka skidor idag jue...gick inte så bra.. har så ont i vader och benhinnor att ja vet inte vad! Började nästan gråta för d gjorde så ont.. å då e inte ja en som gråter så ofta..

Sen har ja jobbat hela eftermiddagen... var till J på middag...

D va tydligen fest ikväll.. har egentligen ingen lust alls att gå.. men då e man väl trökigt gissar ja... blir så trött ibland.. vet inte va d e med mig. Har absolut ingen lust att vara social å umgås med folk..orkar liksom inte. Kanske ska peta i mig lite lyckopiller så blir d kasnke bra..
Å så lite vin på d så må d ju bli en superkväll!

Borde väl jobba lite imorgon men räcker nog att ja kommer upp mitt på dagen.. inte så mkt barn där en sön å ingen som ja måste gå å prata med är där heller.. får ta d på måndag..

Näe nu ska ja prova mitt nya singstar. Alldeles ensam som jag är här hemma.. men vill ju pröva d nån gång!

puss å puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar