söndag 22 mars 2009

less less less

NU e ja less vill ja lova.. jag lyckades igår krascha sönder min dator..
D va efter bandymatchen som jennie å frida lämnade sina vinglas på bordet å ja tänkte att jaaa men d kan stå kvar där tills d kommer snart igen. (d skulle hem å byta kläder)
Så skulle ja städa upp lite å flytta på kablar å sånt dååå råkar ja komma åt duken å ett av vinglasen som va fullt me vin ramla över min dator.......
Den blev svart å sen dess fungerar den inte mer.. sukk... Har försökt å torka den å ta isär den å allt men inget hjälper... faaaan!

Så nu måste ja alltså köpa en ny dator... Inte skoj för d e ju inte så att d e grisbilligt direkt.
Sen vet ja inte hur ja ska få den till norge heller för övrigt. vill ju ha en svensk dator å den kan inte skickas över gränsen med post för då måste ja tulla den å då blir d dyyyrt... bajs alltså!

Nu ska ja kolla efter en dator så får ja lösa resten sen för ja e ju beroende å klarar inte av att inte ha en dator! sjukt men sant!

Bye the way så e jonas föräldrar här nu å ja ska träffa dem för första gången.. ska ut å äta med dem ikväll.. så ja ska väl slänga mig in i duschen å göra mig snygg så d kommer bli nöjd med sin nya svärdotter...hehe

puss å kram från lilla mig....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar