torsdag 5 mars 2009

världens vackraste huvudstad

Skulle ja tro sthlm e! eller nån som vill sätta emot?!
Sitter på bussen på väg från min dag i den stora staden.. D va härligt att komma iväg lite faktiskt även om ja har saknat J mest hela tiden...

Började resan i gol där bussen va 30 min sen men d gjorde ju inget för vi va i oslo o tid iaf =) väntade på den moderna bussen som vi skulle åka enl mannen på swebuss... inte så modern måste ja säga..tycker nog att bussen mellan gol å oslo va bättre ja. Men men ska inte klaga fick ett eget säte efter att ha stirrat argt på dem som försökt att sätta sig brevid mig.

Åt frullo på scandic continental å gled sedan runt sthlm innerstad å gamla stan, mkt mysigt!

Va på intervju som kändes helt ok.. va värdelös lön med det hade ja ju väntat mig så d va ingen direkt chock. Får väl se hur d blir me allt.. annars får ja väl leva på J till nästa säsong börjar =)

Skulle ju inte shoppa där i estocholmo hade ja bestämt men men d gick ju inge vidare me d.. helly hansen hade ju halva priset på allt.. en jacka byxor å en lurvig mjuk sak att ha under skaljackan blev fyndet till mig. å sen va ja så snäll att ja köpte en jacka til J med, de ni! fast han lär väl få betala den själv..heh..
Sen hitta ja en fin väska.. min andra har ju remmen gått sönder på..
Och sist men devinitivt inte minst, ett sett med längdskidor! stavar, skor å hela baletten.. så ja har lite å släpa på nu på hemvägen..

Nu siiter ja alltså på bussen å bakom mig har ja två tjugoåriga fnittriga tjejer som tycker att d ska bli toookgamla nu när d ska fylla 21... sukk.. d fnittrar å skryter om sina fyllor å pratar för glatta livet på en nattbusss som ska va tyst...suuuukkkk..småbarn! tur man ha mp3!

Näe nu ska ja försöka sova å drömma om min älskling... längtar hem till min säng nu..

puss å god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar