tisdag 3 mars 2009

sol sol sol

Nu har solen återvänt till dalen! Man ser d som är ute har svart på en kvart på sig å googlarna sitter där d ska så brännan blir riktigt "läcker"... Ja e ju en sån som inte riktigt gillar gåggelbränna men när man e här så går d väl an då..
Gick till kontoret å där låg solen på så underbart att ja ville sätta mig på trappen för resten av dagen... men men så gör man ju inte på arbetstid så d blev ett språng tillbaka uppför backen å in till min lilla vrå.

Här har d varit full fart på förmiddagen å lugnt på ettermiddan..

Blir ingen clinic för mig ikväll.. måste vila mina ben.. synd för d ska ha storslalom å d e ju skoj jue! Men d finns säkert nåt spännande på tv för mig! Å så måste ja ju packa för resa till storstan.. har inga vettiga intervjukläder här... faaan kommer se ut som en lodis men men.. eller ksanke inte en lodis men en skidare iaf..vilket i vissas ögon e typ samma sak.

Näe nu ska ja göra klart cookies kropp!

baj baj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar