tisdag 21 september 2010

Ååhh vilken dag! Vi har gått ute i den vackra naturen som finns här! Sjuuukt vackert nu på hösten! =)

Ikväll har varit en mysig kväll på alla sätt å vis. Jag gjorde egen sushi som frida kom å käkade med mig... såå gott måste ja säga :)

Nu längtar ja efter........ åh.

Jaja jag längtar även efter att åka hem! Det ska bli så skoj. Saknar alla hemma massvis..

Gjorde just ett test på expressen om jag är deprimerad. Å svaret jag fick var:

Du har svarat ja på mer än fem av frågorna, inklusive fråga 1 eller fråga 2. Du är sannolikt deprimerad och behöver söka läkarhjälp.

Jahajaaa så ska ja söka läkarhjälp?? haha njaaa tror inte d.. Ja har varit sjukt trött å sover middag varje dag fast ja inte har gjort nåt speciellt.. Är uttråkad.. Vill har nåt skoj att göra. Måste börja anstränga min hjärna så den inte är så mosig...:)

Åååhh va ja längtar att börja jobba igen!!!

Nu ser ja på glada hudikteatern å guud så söta d är! 0)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar