tisdag 21 september 2010

Solen skiner och hösten är här.

Vi har så vackert väder här borta idag! Jag och Elin ska gå en tur på fjället så jag hoppas mina skavsår från i fredags håller sig i schack.

Det har varit val i Sverige... Och vad ska man säga.. SD kommer in i riksdagen. Var är Sverige på väg?! Jag hoppas verkligen att detta "bara" är en reaktion på missnöje med invandringspolitik och de äldre men att folk tar sig samman och inte röstar på såna främlingsfientliga partier mer! Vi kan ju inte göra nåt nu när de kom med.. Hoppas bara att de inte ställer till med en massa tok å får normala svenskar att bli rasister å allt skit.

Jag är iaf nöjd att högern är den största sidan.. dessvärre måste vi regera med mp tydligen.. Jag tål inte Maria Wetterstrand. Vilken människa. Hon skriker å har sig hela tiden.. usch. Hon bara sparkar bakut på en gång när det pratas om ett samarbete med alliansen för dem.. Trodde inte att mp var så mycket åt vänster. Varför inte ta chansen att få vara med å påverka istället för att bete sig som en barnunge å bara sura å vägra. Hoppas dock inte att mp ska vara med på villkort att centern får träda tillbaka...

Ja vi får väl se hur d går..

Nu ska ja ut å promenixa =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar