tisdag 28 september 2010

Jahaaaja AA undrade AL om ja hade gått med i ang mitt inlägg... men no så e d inte.. Har inte vad jag vet några problem med det :)

Jag tycker bara att det var och är ett grymt citat det är väl tydligen en man vid namn Reinhold Niebuhr som sagt det... Jag behöver i mitt privata liv såsom i arbetslivet förstå att jag inte kan ändra på allt å alla, inklusive mig själv, utan ibland måste jag inse att jag bara måste acceptera vissa saker. Men även så måste ja veta när det är saker ja verkligen kan ändra på... med mig själv till exempel så kan ja ändra på mitt sätt att leva.
Jag ska försöka träna mer, iofs så tränar ja typ 6 dagar i veckan nu och det är bra så jag ska fortsätta att minst träna 3 ggr i veckan.

Igår fick jag matförgiftning av kött som ja köpt på affären... inte en bra sak. Mått illa hela dagen i dag med men d blir la bra snart gissar jag. Har dessvärre inte fått träna nåt idag då för jag tänkte kroppen behöver nog kanske energin till annat. Har dock gått i tre timmar så d e ju nåt..

Har även umgåtts med Tilda idag och det var riktigt skoj! Har saknat henne...

Nu blir det till att se på Hudik teatern på tv... oj va ja gillar dem!

PUuusss å trevlig tisdag på er =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar