söndag 26 september 2010

Dagen från helvetet

Fyyy fan va ja har varit sliten idag. Jag var på middag igår och även ut på kvällen.. därav dagen idag..

Just efter jag har vaknat å pallrat mig ut till soffan så ringer det på dörren. Där står en pojke å ser lite förvånad ut... inte så konstigt eftersom jag står invirad i min filt, stinker nog alkohol å håret står åt alla håll.... Den stackars lilla parveln ville sälja en kalender för nån klassresa de ska på. Jag hade dessvärre inte nå cash hemma så ja kunde inte stödja dem.. Vet ni vad han sa när ja öppnade dörren....
"Oj hej, kom ja hit lite för tidigt......." Haha stackarn.. kl va väl 11-12... =)

Såå idag har det inte blivit nåt gjort alls. Imorgon ska ja ut på prommis på morgonen å sen får d la bli lite gym å innebandy på kvällen. Får se om ja ska åka upp till jobbet nåt.
Måste få tag på en tjej som jag ska anställa med.

Nu ska ja fortsätta min kväll i soffan :)

pusss å kraaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar