torsdag 23 september 2010

Åh va ja kan bli arg ibland...!!! Kan tyvärr inte säga vad det gäller men ååååhhhh va arg ja blir!!!!

Haha måste va riktigt skoj å läsa att ja e arg över nåt som ni inte får veta.... meeen så kan livet va ibland.. Ibland skulle ja bara vilja slå till en människa, när de bara gör som de vill och inte som man borde. Hur kan man bara göra såna saker!?!?!?!?! GAAAAAAHHHHHH
Mest arg blir ja för att det drabbar mig.. menmen det är sånt man måste lära sig att leva med och det kommer inträffa många gånger till.

Igår hade jag myskväll med elin å lottie. Vi gjorde scones å blueberry cheesecake... Allt sååå grymt gott!
Tog med cheesecaken upp på jobbet idag å bjöd grabsen lite.. d måste få nåt gott ibland =)

Snart är det dags att gå iväg på gym för mig å köra lite.. sen blir d även innebandy. Idag ska jag inte lessna ur på bandyn utan hålla ut å hoppas det går bra för mig =)

Massa kärlek till alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar