onsdag 9 september 2009

Barnvakt hela veckan lång

Jag är ju barnvakt denna vecka och det går så fint sååå.. som om nån skulle betvivlat det ;)

Igår hade jag å O och H fullt upp med att kolla på tjurar, traktorer, hästar, sparka boll och gunga.. O somnade på vägen hem, var nog en intensiv dag för han.

På morgonen idag så drog jag en repa till byn och tog en promenad med Anneli och Linda! Superskoj eftersom jag inte sett dem på år och dar typ... Anneli träffade jag i sthlm i våras en snabbis men det är inte ofta det sker så d va greeeiit!

Nu ska jag ta å finna nåt att äta sen dra vidare upp till O och ta med han upp till faster.. tänkte slå två flugor i en smäll och hälsa på henne med. Hann ju inte med i fredags när min kusin fylllde år så då hoppas vi på lite mumsigt fika nu ist :)

Ikväll tänds milan här och så är det fotboll på tv. Så är det när man är hemma, alltid nåt att göra väldigt sällan man hinner bli uttråkad! =)

Har ju börjat dricka spirulina med.... smakar typ som lera eller nåt... hoppas det är bra iaf...

Hadé hadé

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar