lördag 12 september 2009

Jag vill också göra nåt skoj...

Att man aldrig kan vara nöjd med livet.... Om lite mer än en vecka så ska jag åka till Bali och bara glida runt där i en månad..... låter inte dumt. Sedan ska jag upp för ännu en säsong i de norska fjällen. Inte dumt det heller...
Meeeen är jag nöjd?! Näeeeee Jag tycker att alla andra gör så mycket roliga saker som jag också vill göra....
Min kompis ska flytta tillbaka till Cork nu och jag som inte hade så jätteskoj där tänker att det var ju inte så tråkigt och skulle med vilja testa det igen och ge det en ärlig chans. Kan faktiskt inte säga att jag gav den stan och det jobbet en ärlig chans för jag längtade bort nästa direkt när jag flyttat dit...

Undra varför jag är en person som alltid längtar efter något annat än det jag har.... aldrig är nöjd.
Får väl fundera på det på Bali och komma fram till nåt bra..

Men är iaf jätteglad för min vän och hoppas det går bra för dem där borta nu!!! Tror att de kommer stortrivas tillbaka där och jag får ännu en anledning till att åka dit :)

Puss

1 kommentar:

  1. Tack du sötaste Batgirl! Men jag kommer nog längta till Bali när jag sitter i Corken igen..
    Vad kan bättre vara än nästa reuinion från Cork I Cork? :)
    Hörs snart
    Puss

    SvaraRadera