torsdag 17 september 2009

Fotomodellande och skogprommisar

Jaa det är väl vad jag har underhållit mig med de senaste dagarna.
Fotomodell tänker ni... eller hur.. jupp åt en sportaffär.. de behövde en blondie så då fick man ställa upp...hehe
Annars så händer väl inte så mkt.. packar gör jag. Idag har jag packat till dalen dit jag far imorgon. Ska upp och ha lite intervjuer med lite folk inför vintern.. se om jag hittar några att anställa...
Kommer hem på söndag så då blir det bio, andra stieg larsson filmen.

Röstat har jag med. I kyrkovalet alltså... duktig flicka :)

E fortfarande lite irriterad åt vissa håll... men inget att göra åt för mig utan bara att acceptera att vissa är annorlunda..

Har även fått världens sötaste kort från världens bästa johanna! Tack! Det värmer... Saknar vissa vänner men har även fått lära mig vissa saker denna sommar.... Alla är inte som de verkar... men även en till läxa att lära å inte ödsla tid på sånt som iaf inte verkar spela någon roll.

Tänk vad gammal å vis ja börjar bli =)

Vet ni en annan sak då... alla mina ex är födda mellan 14 augusti och 6 september... dax att byta årstid för sånt tror ja.... sjuuukt e d :)

Ska bli så skoj att Annalena å Lisa ska med i helgen! Även kalle åker med för han ska upp och bli intervjuad... hehe... Nu måste jag snart sova.. ska bara försöka få tag i min kära kusin i köpenhamn!

pusspuss på er å ha en bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar