söndag 20 september 2009

Trött, sliten men d va sjukt skoj

Helgen i dalen var underbar.
Jag, Lisa och Annalena lämnade svea rike bakom oss och drog mot väst. Hämtade upp Kalle i Orsa, stannade för korv i sälen men sen var det noreg för hela slanten.
Vi hade kanon väder och det var massa trevligt folk på intervju.
Bodde på hybel med blomman och mackan och jobbade väl ca 22 h under helgen....snark att jag var trött....
Ikväll har jag varit på bio, flickan som lekte med elden. Den var bra men tyvärr var väl inte biosalongen den bästa... Dåligt ljud och liten bild... Men man kan inte alltid får det bästa och nu väntar jag bara på tredje filmen!

Imorgon blir en stressig dag tror jag... Det ska packas om... kolla så att allt finns med inför baliresan. Kolla pass, biljetter mm.
Laga middag till min familj. Anställa personal inför säsongen. Prata med min chef om att jag vill nog gå en utbildning. Massa saker känns det som... eller så är det bara jag som stressar upp mig....
Vet inte men känner ingen resfeber... lite konstigt.. kommer väl imorgon.

Nu måste jag sova.........!!!

Ha d gött ni! =)

kramrkam

1 kommentar: