lördag 12 september 2009

Lantliv så det förslår..

Jag lever numera lantliv. Inte för att jag har bott i storstan de senaste åren eller så men nu är jag verkligen en lantlolla :)
Igår så blev jag för första gången rastlös sen jag kom hem. Lösningen på det?! joo det blev att åka ut med ekan och fiska med bror och flickvän, väldigt trevligt måste jag säga. Kan ju tíllägga att jag fick den första fisken och totalt två stycken.
När vi kom hem blev det lite äpplepaj och sen ut för att rulla halmbalar... Nu kanske ni förstår varför jag säger att jag lever lantliv.

Vaknade innan solen gått upp idag av att bror kom hem för han skulle ut och jaga björn. Är väl bara två-tre stycken kvar nu som får skjutas så nu är de ute och kämpar..
Jag klev iaf upp efter någon timme och traskade med Julle och Hampus runt klitten... Mysigt på morgonen. Träffade på lite ukrainare som var här och plockade bär, en farbror på cykel och sedan var jag förbi milan och tittade så det gick bra för dem.

Ikväll ska jag till Lisa och äta Cheescake...mmmmmmmmm....

Vette gudarna vad jag ska hitta på idag. Måste åka till faster och hämta bildelarna iaf och sen ska jag ringa Anneli och höra vad deras planer för helgen är.

Ha en trevlig helg people!

kramkram

1 kommentar:

  1. Undrar varför inte en annan är bjuden på cheesecake...? Inte för att jag får äta det ändå, kanske därför.

    SvaraRadera