måndag 7 september 2009

Helgen i Orsa

Ja alltså i helgen var vi i Orsa och hade återträff med gamla skolkompisar och så var det Aqua Jam, en tävling i vattenhoppet.

Det var en trevlig helg på alla sätt. Bodde med Johanna och Frida som på den gamla goda tiden :) Även Malin, Jonas och Andreas bodde med oss...
Det var blandat med folk som man inte sett på ett och ett halvt år nästan och de som man pratar och träffar på lite då och då.. Hörde att en tjej som vi hoppats skulle komma till hemsedal i vinter tackat nej och valt sälen istället.. trist.
Träffade också Sanna som jag inte sett på aslänge, jätteskoj! Min favvo Magnus var där men hann som vanligt inte spendera så mycket tid med han som jag velat...

Jaa iaf så var det en lyckad helg.

Igår kom jag hem och var lite trött i ögat efter bara fem timmar sömn så jag tänkte slöa lite men då ringde storebror och ville jag skulle komma dit och vara med O så jag drog dit och myste lite med han istället. Varje eftermiddag denna vecka ska jag vara barnvakt till O så det kommer nog bli sååå mysigt!

Börjar känna mig lite hängig känner jag idag... Hoppas jag inte får nån typ influensa nu.. träffa ju så många i helgen så risken finns ju... Andee å Elin åker till Island idag, fatta va coolt!

Två veckor kvar tills jag far till Bali!

Nu sitter jag och väntar på mail från min chef... ska åka och ha intervju med två tjejer idag på stan... om ca en timme. Oj då måste jag nog dra... måste skriva ut info om dem med ju.. helst läsa den med! Bråttom! Hoppas han hinner sända den....

Pussspusss

1 kommentar:

  1. fast vi fick iallafall säga hej!

    Var massa mys att få träffa dig kattis!
    Njut av resan till Bali nu, den är du värd!

    SvaraRadera