torsdag 10 september 2009

full rulle

Idag påbörjade jag min lariam kur. Började må lite konstigt på eftermiddagen vet dock inte om det beror på tabletterna eller nåt annat...

Har varit till stan två ggr idag.. Först för att fixa nya p-pills.. d gick väl bra. Sen köpte jag upp halva apoteket..närå men mkt handlande blev d. Fick 50% på mina receptgrejer för ja har tydligen handla så mkt sånt i år.. tror fan d. Sen inhandlades det lite pryls till resan..bra att ha grejer..

Eftermiddagsturen gick till volvo och sedan promenad med O och Kenzo till glasmästaren för att beställa en ny framruta så den ska sättas in om en vecka :)

Har beställt biljetter till andra stieg larsson filmen med.. ska knalla iväg med faster å farbror den 20e..

Alltså seriöst så måste ni se på dialektmysterier på svt om ni inte sett d.. e sååå skoj! Vet att ja skrivit om d förr men nu ikväll såg jag sthlm och Lima... hehe såå coolt. Å vet ni att så som jag säger L är så d är egentligen i rikssvenskan från början, så ni vet! Skulle inte bli förvånad om det kommer visa sig att jag är den som har den egentliga "rätta" svenska dialekten... eller vad tror ni?! =)

En mycket trevlig sak hände med ikväll... ja blev inbjuden på cheesecake till Lisa på lördag...mmmums

Mamma gjorde även en god äppelkaka idag med.. guuud så tjock ja kommer bli! Imorgon blir d långprommis!

Försökte köpa en skiva, musikcd, idag på stan.. men d fanns ju inga typ... inte konstigt folk laddar ner när d e så besvärligt. Måste väl beställa den på nätet nu då....sukkkk där får man för att man försöker handla lokalt.

PUss å godnattttt

1 kommentar:

  1. hörrö.. dela med dig lite av dina bra och ha grejer inför resan. jag har ju aldrig varit så långt i från mamma nån gång. / jonas

    SvaraRadera