torsdag 3 september 2009

Vad händer då...

Jo i mitt liv händer väl inte så mycket just nu iaf.. Kom hem i måndags. På tisdagen skjutsade jag jonas till tåget och efter en tur på stan så drog jag hem till Lisa där vi gick igenom tapeter och guud så mycket fint det finns!

Efter det var det ett besök hos en gravt virrig doktor som var ömsom otrevlig ömsom jättetrevlig.. weird.

Igår var jag ut till Olle å hälsade på och kvällen spenderades i en fotölj hos Annalena med en massa mysigt småprat om allt möjligt.

Idag har jag varit med bror och Olle på stan och köpt födelsedagspresent till den lille. Det fick bli ett flygplan, bilar och en lastbil och det verkade han mer än nöjd med.
Efter det så for vi ut till elgiganten där vi köpte en plattv och en antenn till mitt rum hemma här.. Det som vi har där uppe nu fungerar inte riktigt så pappa ville ha nytt. Så nu ska vi väl ut å borra hål i väggen så vi kan dra igenom kabeln och installera tvn imorgon.

Var ute och traskade med hundarna i en och en halv timme i morse när jag vaknade och tror jag ska ta å gå ut och rensa lite lingon åt mamma nu... Vet ni att skogen har som en röd matta så mycket lingon finns det. Helt sjukt!

Har även spenderat tiden här hemma med att läsa igenom ansökningar inför vintern och plockat ut de som var intressanta så ska de kallas på intervju. Kan vara väldigt svårt det där för verkligen alla människor beskriver sig själv på samma sätt, helt sjukt.
Jag trodde verkligen inte att det var så lika.. måste hitta på nåt bra med min cv å brev ja så jag blir intressant nästa gång jag ska söka jobb!

Ut mot solen och lingonen!

pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar