lördag 12 juni 2010

9 dagar

Förstår ni! 9 dagar utan mat å ja lever.. Denna veckan har varit bra.. varit i dalen en sväng å hälsat på. Mycket mysigt som vanligt! Vi tog två toppar, så nu har jag tagit 3 av 20 toppar..:) haha blir inte alla denna sommar kan ja lova men några till kanske.
Spelade även innebandy å d va grymt skoj! Få svettas lite.

Har dock varit hungrig som ett djur sen ja kom hem från dalen.. undrar om d beror på att jag har rört på mig väldigt mycket eller va d e.. Har nog gått ner några kilo... satte på mig mina svarta tajta jeans när ja va där å d va grymt stora... nästan så ja tappade d... å så har ja testat lite mer kläder å jaaa ja har verkligen gått ner.. Har dock ingen våg så ja kan mäta nåt men ska se om elma kommer ihåg att ta med imorgon så kan ja väga mig på måndag morgon.

Har börjat dricka äpplejuice nu.. å äta lite oliver :) Måste börja vänja magen tänkte ja.. lär väl ta några dagar..

Imorgon blir det bio! Robin Hood står på menyn å d ska bli grymt skoj!

Nu ska ja försöka få in lite fotboll på nätet så ja med kan få se lite vm.. saknar tv nå grymt just nu...:(

Hoppas ni har en underbar helg!

******kärlek******

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar