måndag 14 juni 2010

Resultat

Då har jag funnit en våg så ja vet numera hur mycket jag har gått ner.. Eller iaf hur det ser ut just nu. Jag har ju börjat äta igen nu så vet inte om det var mer tidigare..
Just nu så ligger jag - 5kg så det känns bra. Jag ska minska 5 kilo till under sommaren/hösten tänkte jag.. Så det är bara att ligga i med vettig träning, bra kost och ett glatt humör ;) Å så ska ja be till gudarna om lite hjälp med....

Igår va d Robin Hood på bio som gällde. Den var grymt bra måste ja säga. Tror den kommer bli en sån klassiker som Braveheart. Har ni sett den?
Nu längtar ja efter att få se, Clash of the titans som kommer sista juni hit, SATC och Prince of Persia..

En annan sak ja längtar efter att få göra är.. Gå på Liseberg! Guuud va skoj d vore! Anyone?!?!?!

Näe ska på jobb en timme tidigare idag för vi har massa folk.. två cruiseship bland annat..

Pusselipuusssspussss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar