tisdag 8 juni 2010

Det går bra nu, kompis d går bra nu...

Japp nu rullar d på me dieten! Fjärde dagen var en vändpunkt! Sååå skönt kan ja lova.. Visst jag är sugen på mat å allt gott som finns här i livet men nu är jag pigg så jag ska försöka följa denna dieten till slutet.. men jag tar en dag i taget fortsättningsvis med :)

Annars dåååå.. Jaa inget speciellt händer.. jobbar. Ska dra till dalen imorgon.. hämta skidor å umgås me folk.

Ikväll ska vi åka till en äppelodlare å köpa must som nog e den godaste must jag någonsin har druckit! ska köpa en hel låda tror ja =) Funderar även på å köpa en juicepress.. en grym maskin som borde ingå i alla hushåll! Droppar bara ner hela frukter i maskinen å ut kommer juicen, separerad från skum å så klart skräpet hamnar åt ett annat håll med.. mums!

Har planer på att nästa vecka dra till folgefonna å åka lite skidor.. d e enda dagen som ja å gustav e ledig ihop innan ja drar hem så hoppas på SOL och vackert väder...:)

Nu ska väl ja snart dra mig mot jobbet.. först lite fixande av juice.

Pusss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar