lördag 26 juni 2010

Midsommar är över å jag är tillbaka i fjorden. Det var en grymt trevlig midsommar med alla incidenter som normalt händer :)

Det var alltså: fylla, fylla, fylla, spyor, sömn, fest, mat, lekar, folk som hookade upp, efterfest, kransbindning jaaaa alltså som ni förstår så var även den här midsommaren inget undantag på nåt vis. Nu inträffade ju inte dessa saker i nämn ordning och jag säger inget om vem som gjorde vad av dessa sakerna..

Jag hade grymt skoj! Började dagen med löp tur medan de andra jobbade. Plockade blommor till kransarna. Lagade köttbullar... handlade. Käkade lunch på cafén, mm va gott d va.. Sen hem å göra sig i ordning. Myste. Drack vin. Var glad. Åt underbar midsommarmiddag med en massa vänner. Dansade, skrattade och träffade även på gamla bekanta....
Det blev en efterfest på 4 personer...haha ja, tilda, mr r och en till kille som kände tilda. Jaaa... hur som helst så tog jag å körde hem kl 9 på morgonen... lämnade efterfesten vid 4.. fast ja slutade typ dricka vid 20 så d va nog inte så farligt att ja körde.. men kändes hemskt iaf. Vill aldrig mer göra d om det inte är ett måste!

Imorgon får ja en sambo, i form av mackan som ska jobba här me mig nu. Ska bli skoj å ha nån mer här hemma även om d blir lite trångt jämfört med hur ja har d nu.. anpassa sig efter någon!?! hmmmm jaja d löser väl sig.

Ikväll ska ja egentligen gå ut igen. Usch fy å vill inte. Vill inte se åt alkohol idag. Så jag skippar nog det. De kommer inte bli nöjda med mig meeeen d var nyktra igår å d va inte jag så ja tycker att ja borde få dispens.. Har ju för katten bara sovit typ 2 timmar inatt..snark!

Näe nu ringde jennie, hon satt å drack öl.... Ska nog bli skoj nästa helg då vi drar till voss :)

Nu blir d nog natta tror ja!

Puss å kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar