torsdag 3 juni 2010

Finally

Nu har ja fått ett avslut på mr R historien.. skööönt! Snacka me han när ja va till dalen i veckan så nu känns det bara skönt.

Han må ha uppfört sig som ett svin å d vet han.. ja e inte arg på han.. kan inte va arg på nån för vilka känslor d har. Han behöver nog va singel nu tror ja.. verkar som han har rätt mkt att styra med i sitt liv.. min mr right kommer väl va d lider gissar ja.. om ja nu inte har träffat han redan å han har glidit bort från mig.. men d tror ja inte.

Imorgon börjar mitt nya liv. Ojojoj e lite nervös för hur d ska gå måste ja säga.

Kl 6 ska ja ha klockan på ringning imorgon... snark.. men ja måste ju om ja ska bälja i mig en liter saltvatten för då måste ja sitta på toa... urk. Vill ju inte skita på mig på jobbet direkt så d e bäst att d e klart me d där då..

Ska jobba hela helgen.. så får väl se vad som händer i övrigt. Blir nog en prommis me elma imorgon om ja orkar.. vet ju liksom inte hur man reagerar när ja inte ska äta nåt på hela dagen...
På söndag blir d kino iaf. Nån komedi.. så d blir skoj! =)

Sjefen e myyyyycket bättre i år än förra året.. e som en helt ny sjef! Kanon måste ja säga! :)

Hoppas ni som har helg snart får det underbart!! Vet att AL o co nog har d härligt nere i södern iaf! :)

Kollade in hollywoodfruarna ikväll.. den norska varianten.. å pratade med brorsan om man skulle satsa på en karriär som sån men kom på att d blir nog väldigt dyyrt för mig för ja måste:
*fixa större bröst
*Längre ben
*Plutande läppar
*Lita på att denna kuren får mig att gå ner massvis i vikt
*Nya kläder
*Mindre hjärna som inte behöver tänka så mkt
*Rykor måååååste bort da!

Jaa så d blir nog nån miljon om detta ska fixas så njjaaa ja hoppar det ja!

pusss på er!

1 kommentar:

  1. mr right finns nog där du minst anar det.. Lycka till med skitningen! :) // Lisa

    SvaraRadera