lördag 19 juni 2010

Bröllopsyra

Gud vad fint det är på bröllopet som pågår i Sverige nu. Såg talet från Daniel till Viktoria nyss å det var så rörande. Fick en liten tår i ögonvrån.

Jag vill också träffa min prins å gifta mig så där romantiskt! :)

Har varit nere i byn och grillat hela kvällen, det är vackert så det gör ont där nere!

Planen blir nog kanske att jag drar till Dalen över midsommar iaf.. ska fundera lite på det men det lutar åt d... skulle vara skoj att fira med lite folk å få en liten fest ut av midsommar i år.. Inte för att det är fel att vara här men en fest skulle inte sitta fel nu.. har ju inte festat sen ja drog från dalen så ja e nog berättigad en fest tycker ja.. förhoppningsvis så dyngar ja inte..haha :)

Nu måste ja sova snaaaart! Grymt trött men vill ju se bröllopstårtan å vidare av bröllopet!

Sov gott å hoppas ni har ett lika underbart liv som mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar